2011. jún 16.

20. szülinap, holdfogyás és nosztalgia est :P

írta: mrdudo
20. szülinap, holdfogyás és nosztalgia est :P

No kérem, ma lettem 20 éves, és már reggel meghozták a hőn áhított Bukfencező múzsámat :). ÚÚúú de üröltem neki! Kaptam vele meglepi könyvet is, a Párizsi Notre Dame-ot. És júúúúj. Na majd Holt Költőkre el is viszem.

Szerda este pediglen fogyott a hold. Este fél9-től hajnali 1-ig, én meg miután végignéztem a kimaradt JBRB epizódokat (most nem volt kedvem kiírni teljesen :P), elindultam a város felé Viktorkával (ősidők kicsinyítő képzője, a megkülönböztetés végett).

Na ez is csak abból fakad, hogy délelőtt átmentem Ómihoz kakaóscsigát sütni, meg ebédelni (és még teát is ittunk), és hazafelé jövet összetalálkoztam Viktorkával, és leültünk a házuk elé beszélgetni. Este meg folytattuk a Sugópart felé menet, de összetalálkoztunk Zatykó pajtival (aki két barátjával lógott, feltehetően Vasálarcossal, meg Buddhafüllel, akit Maninak szólítottak, de a másiknak nem derült ki a neve. Csak annyi, hogy van nála zsepi XD), így leültünk az öbölnél, és onnantól kezdve ott is maradtunk dumálni hármasban. Szóval szépen elnosztalgiázgattunk. Szeretek így nosztalgiázni, így őszintébb az ember. Illetve kiderülnek dolgok.

Éjfélkor meg Viktorka meglepett egy üveg borral. Tök aranyos volt.

Aztán végülis kinn maradtunk hajnali négyig, de Gábor előbb lelépett, mert elrabolták a haverjai:)

És azt is kitaláltuk, ezentúl hogy fogjuk egymást köszönteni

Szólj hozzá