2006. dec 03.

írta: mrdudo

Na szevvasztok! Épp hogy hazaértem a degu elszabadult a szobámban – és vele együtt elszabadult a pokol is. Megint kimászott, és szétforgácsolt egy jóadag csomagolópapírt. Szerencséje, hogy a füzeteimet békén hagyta! Már 3 üveglapot összetörtem miatta, erre megkarmol… Ezután áttelepítettem a székhelyét a Szilvy malacaihoz, átvittem a maradék üveglapokat is a terráriumra, és „befalaztam” illetve „betetőztem”. Meg a türelmem is betetőzött, szóval most nyikorogjon ott a Szilvynek a mókuskerékkel…. Apu azt mondta, hogy az egér jó lesz harcsa-csalinak. Najó! Nem fogjuk lemészárolni Aztán a szobám vala csatatér, majd a középen fekvő szilánkokra tört üveggel nem törődve, az íróasztal melletti szatyor-halmot és a mögötte lévő csomagolópapír forgácsokat levegőnek nézve és az ágyam melletti ruhakupac holléte felé teljes érdektelenséget mutatva elhagytam a hadiszállásom, kezeim mielőbbi sterilizálása érdekében. Szóval célba vettem a fürdőszobát, felnyomom a villanyt, az villant 3-4-et, és kész volt. Ennek ennyi. Teljes a sötétség. Ilyet beszólok: ohha vazeg. Ördög költözött a fürdőszobába. Szóval ugy csináltam mintha nem volna sötét, mert hát ismerem a terepet 15 éve. Dolgom végeztével elindultam a hugim szobája felé, és hallom hogy dumál. Mondom magamban: mi az istent magyaráz ez, hisz egyedül van! Benyitok, há nem Ciroval mikrofonozik!? Na mindegy! Találtam a szobájában két tök jó láncot, leszedtem róla a színes bogyókat, aztán kreáltam belőle ollyan gatyaláncot, hogy hú:P. Apám nem volt hajlandó előszednia feszítővasat, ezért a konyhakéssel estem neki, szal késsz:D Most egyelőre ennyi a nap eseménye… Csóók vihar!

Szólj hozzá

beszámoló apu