2006. dec 15.

írta: mrdudo

Nyah, megérkeztem táncról! Vittem fényképezőgépet is, és fotóztam egyet-kettőt, majd fel is rakom őket ide. Meg majd küldöm a lányoknak. Szilvy drága édes hugocskám ma délután is bandázott, szóval ő is most ért haza. Rendeltünk pizzát is, de nem annak örömére, hogy itthon van Csak úgy, mert éhes a brancs. Most az előbb nézegettem a Kispepe által kiírt blogcím alatt szereplő bejegyzéseket. Valami bandát alapítottak City Gang néven. Tök jól a neve. Na ezt attol fügetlenül nem kell célzásnak venni

Jajj azt még nem is említettem, hogy amint kiléptem a kisRákócziból, ott volt Ati (Szoczy's Mann <<< ezt jól megaszontam) meg a Soma (ő pediglen KutiKitti embere), és hát Ati rámköszönt. Mondom jóestét kívánok (poénnak is adunk helyet). Hát épp mentem volna át a zebrán, amikor Ati jön utánam, és hát "kibékültünk" meg bocsánatot kért, amiért bunkó volt, meg minden.(<<) Aztán megmutatta, hogy mit rejteget a kabáttya alatt Nahm. semmi rosszat, csak egy csokor rózsát a Szaszának. Soma ilyet beszól: az eredetileg neked lett volna ám! Ok mondom Najo. Én el is jöttem aztán és a prototipus-biztosítótűs-karkötőt javítottam hazafelé menet. Még intettem Kicsyéknek, és aztán még láttam a Nellit kecajjal. Na ennyi volt. És váááárjuk a pizzát...

Szólj hozzá

beszámoló húgom