2006. dec 17.

írta: mrdudo

Hay! Nah most még van időm egy bejegyzésre… Ahogy hazaértünk Pestről betelepedtem a gép elé, meg minden. Eszembe jutott, hogy Annának ígértem egy CD-t amin’ azok a zenék vannak, amiket egyszer meghallgattattam vele. Bemegyek hugom szobájába… tök sötét van… há ki van benn? Ciro. Valami öldöklős játékot nyomnak megin’ a gépen.(nem gondoltam rosszra) Nem is tudtam, hogy itt van.. Mindegy. Elszedtem egy üres CD-t, próbáltam megírni, de vagy 5X lefagyott ez a nyomorult gép. Közben kész lett a vacsora: apánk fogott menyhalat, és kifüstölte. Tök finom! Aztán visszajöttem ide, és sikerült kiolvasztani a gépet, szal össze szedtem a zenéket, össze is jött 25 darab, ami elvileg ráfért volna a CD-re. Erre vazeg nem hagyott csak… Mittomén hányat:P Felét körülbelül… De Annának azis elég lesz tudom én. Na most full beAkeláztam, hála drága Mercimnek .

A szilveszteri programom némileg megváltozott. Egyrészt valami kiesett a listából, valami meg be. Illetve hát Lovas kérdezte jöhet-e velünk. Ezt még lefixáltam a Szoczcal, aztán felle…. Ezzel én is így vagyok, szal akkor jöjjön. Meg még valaki jön vele, de ez még csak 2 hét múlva lesz, szal addig lehet hogy még beesik vagy kiesik valami nemtudom….. Majd eldől az is odáig.

Jah jut eszembe: engem azzal bíztak meg, hogy osztály bulira kreáljak valami sütit. Huhh… Jó. Oké. Részemről in Ordnung Elvileg szeretnék is majd táncolni bulin, csak kérdés, hogy megengedik-e. Az ofő szerint jó 5let, szal ez már csak a többiek döntése… Remélem lehet:D Na csóók csibéim (by:trixe)


U.I.: Az ajándékokat is meg kell „csinálnom” sürgősen, mielőtt túl késő lesz!!! Remélem mindenki meg lesz elégedve, Kielégült arckifejezéssel vesz tudomást a dologról. És Trísz! Te nem kapsz vibrátort :P Neked ott a Peti:D

Szólj hozzá

beszámoló apu