2007. jan 18.

írta: mrdudo

A rendőr a razzia során így szól egy huligánhoz:

- Hol a munkahelye?

- Erre-arra.

- Dolgozik egyáltalán?

- Egyszer-másszor.

- És mit?

- Ezt-azt.

- Őrizetbe veszem!

- És mikor engednek ki?

- Előbb-utóbb.






Egy pasi ül a bárpultnál, már félig el van ázva, látszik, hogy rossz

kedve van.

Arra jár egy barátja.

- Mi baj van cimbora?

- Emlékszel arra a csajra a munkahelyemről, akiről meséltem neked?

- Aki most lépett be a cégdhez?

- Igen, igen, akit ha csak meglátok, rettentő erekcióm támad.

- És, mi történt?

- Összeszedtem a bátorságom és randira hívtam. És igent mondott, ma

délután mentem fel a lakására.

- Remek!

- Hogy ne riasszam el az első alkalommal, a farkamat a combomhoz

ragtapaszoztam és így mentem fel hozzá. Becsengettem, és ő kijött elém.

Nagyon mélyen dekoltát felsőben és egy észbontó miniszoknyában.

-És?

- Pofán rúgtam...

Na ezt figy!!! Ma mikor hazaértem (volt fél6), találtam a konyhában ezt a két serpenyőt, meg egy kurvanagyot, ami kb elfoglalta az egész tűzhelyet. Na hát rögtön azzal poénkodtam, hogy apám hozott nekünk palacsintasütőt, holott az nem is palacsintákra specializálódott.. Na mindegy, a lényeg, hogy hatalmas. Szal volt ez a kettő, én meg mondom akkor avassuk!!! Sütök palacsintát. ÉS VAZE!!! STEREO-BAN!!! Ezzel csak időt lehet spórolni Tiszta praktikus!!! És ma még sütit is sütök...


Szólj hozzá

kép vicc beszámoló apu