2007. jan 22.

írta: mrdudo

Na hy!!! Ez az új piervingem! Jó mi? Nekem tök teccik! teganp vettem a Westendbe. Hu hát a tegnapi napom nem volt semmi! Ennyi balhét egyrakáson!! Akit érdekel annak elmesélem msnen... A lényeg hogy a média akadémiánál kavarják a szart rendesen. Szal a mi osztályunk szövetkezett Roland másik osztályával, és elmentünk 4 órára Roland saját rezidenciájára, és megbeszéltük a következő lépéseket. Namost a probléma az, hogy egy hónap múlva lesz az az előadás, nem most, ami annyit tesz, hogy én még egy hónapig minimum járni fogok pestre, de remélem az megoldható lesz, hogy később kezdődjenek az órák... Na mindegy hosszú!!!! Márti drága fényképezett egy csomót, és majd ha elküldte MSN-en, akkor felrakom ide amit lehet.


Emberek!

Az évszázad káromkodása színre lépett! Ennek szavazást csinálok esküszöm... Azt vettem észre, hogy kultúrálódik a trágárság... Tiszta poén. Szal a kifejezés helyettesíti a mennyafaszba című rovatot és társait:

SZÁÁÁRAGGYYÁÁ MEG!!!!

Ez kegyetlen durva

Továbbá egy újabb kifejezés a "megbaszlak" szókombinációra:

"Ledöntelek, mint vadkan Rákóczit"

Ebben csupán annyi a bökkenő, hogy a vadkan is kan, meg Rákóczi is...

És végül a "szarrá" szócskát helyettesítő, de amúgy totál nem odaillő újdonság a

SZÉNNÉ....

Hát kommolyan mondom szénné röhögöm magam

Ezek annyira fálynak hogy az elképsztő!

Szólj hozzá

kép én beszámoló