2007. feb 01.

írta: mrdudo

Hali!

Huh ma eléggé elfáradtam mindenben... Elég érdekes álmaim vannak mostanában. Ugy nagyon nem tudok kiigazodni rajtuk, össze-vissza vannak. Mondjuk ez nem újdonság, mert mindig is ilyen összevisszaságokat álmodtam...

Hugom ceruzával baszkurálós telefon-számítógépet akar És megis kapja. Valami MDA aztmondja. Apunak volt még ilyen csak agyon nyomkodtuk Az én telómat meg meg akarták venni. Hát én ezt nem aadom el tuggya meg ország-világ!!! Lehet hogy már nem lehet vele fényképezni, meg kamerázni, meg zenét se lehet hallgatni rajta de hozzám nőtt. Majd leváltom, ha meghalt.

Végre szabadok a hétvégéééim!!!!!!!!!!!!! JIIIHIIII!!!

Szabaccság! Szeretem...

Szombaton jön hozzám Cicus, meg Olivér és kezdünk valamit az augusztusi medencebulin készült videókkal. Jajdejólesz.

Jah! Lesz rendőrbál! És megint én fogok táncolni!!! Volt aki túl sokat kért... Kezdem sajnálni komolyan. Naszóval ez a fellépés azt jelenti, hogy megint ellógok egy órát szeretett Erikünk születésnapi bulijáról. De mivel az ő bulija mindennél előbbrevaló, nem hagyhatjuk kiii!!!!

Szólj hozzá

beszámoló