2007. feb 02.

írta: mrdudo

Azt még meg sem említettem, hogy teleraktam az MP3-amat Rappel!! SŐT! Megtaláltam a régi disco zenéimet is! Tök jó!!! Minden szünetben zenét hallgatok suliban. Eddig 3 ember kérte kölcsön a lejáccót, hogy magáévá tegye a zenéket: trixe, Kinga, meg Szasza. Most jelenleg Szaszánál van, de vasárnap úgyis találkozunk, szóval majd akkor odaadja!!!

Megtaláltam a zöld dekós fölsőmet!! Véégre! Köszönet ezért Sisynek, aki ösztönzött arra hogy megkeressem, ugyanis kölcsön kellett neki adnom a ma estéhez! Jah és Sisy! Gondolok rád jelen pillanatban isss!!!

Lassan neki kéne esnem valami történetnek, mert most olyan írhatnékom van... Majd egyszercsak eszembe jut valami. Régen pedig rohadt jó sztorikat írtam, csak mind elvesztek... Kár pedig mindig jó volt őket visszaolvasni. Báááár az is lehet, hogy apránként feladagolom ide a Toldi első kötetét!! Már úgyis régen foglalkoztunk vele.. Már nem is tudom kinél van a 2. rész... Pedig még ... Na mindegy! Nem szivárogtatom ki a "forgatókönyvet"

..ÉéÉéÉsSsSs A sOrS cSaK rAjTuNk MúLik..........

Szólj hozzá

beszámoló