2007. feb 11.

írta: mrdudo

Hello! Már elég régen írtam aminek több oka is akad.
1: nem tudtam belépni a blogolra mert folyton ledobott
2: nem volt ichletem
3: volt jobb dolgom is:D
namost hogy egy hét után újra fel tudtam jönni, közlendõm a következõ: rájöttem, hogy sokkal több megbízható ember van a környezetemben, mint ahogy gondoltam. Ez igazából pénteken meg szombaton derült ki igazán számomra, de ha már a pénteknél meg a szombatnál tartunk akkor beszámoloka bulikról is.
Úgy volt pénteken, hogy bemegyünk Szaszával a Kp-s farsangibulira, aztán go Giorgio, de végül nem mentünk, mert elég jól éreztük magunkat. Az elején még ott volt Tudi, Bajó meg Lakat is, aztán õk eltûntek... Szóval mi végig ottmaradtunk. Majd rakok fel képet ha lesz.

Szombaton elég zsúfolt volt program. Máramennyire. Ugyanis fél 12 re kimentem buszmegbe, de busz nemjött, ezért nyargalhattam magassarkúba:P (by:Anna) végig a városon, és 5perccel 12 után értem célba, és már nem tudtam bejutni! Olyan ideges voltam, hogy ihaj! Hát ha még Szasza nem késte volna le a buszt, mert õ ég e tudott volna menni a cuccért, de nem... Aztán 1-re mentem Erikékhez, mert nagycsaládi-baráti ebéd volt. Zsolt fõzött pacalt. Hogy õszinte legyek, nem nagyon kedvelem ezt az ételt, de nem azért mert Zsolt fõzte, hanem mert alapjáraton nem szeretem. Pörköltek közül 3 van amit nem szeretek: köröm-,pacal-,zúzaprökölt. Szal ezeknek csak a levére hajtok a többi nem kell:D. Aztán 3-ra mentünk Szaszával meg anyámmal Artistry-re. Ez olyan kenceficés bemutató volt, szal ingyen sminkelõs. Ezzel végeztünk 5re majd hazamentünk. Átöltöztem, meg ilyenek, és 7-re mentünk Rendõrbálra!!!:D Hát az nagyon fain volt,mert ingyen léptem fel, de mégis kaptam 5000pízt:D Volt egy hapsi aki a telójával kamerázott, és még kézzel bûvölte is a kéeprnyõt:P Hehehehe! Ezek után még megnéztük a capoeirások mûsorát! Huh imádom!!!J Végül elindultunk a Parti utcába Erik bulijára. Hááát az se volt semmi... Nagyon jó volt szerintem;) De ezt már nem ecsetelem:D


U.I.: Nem tudtam kiszinezni a betűket zöldre, ezért lett a betűháttér srága.. Bezzeg ezt ki lehet szinezni... Eszem faszom megáll nyomban!!!

Szólj hozzá

beszámoló