2007. feb 11.

írta: mrdudo

The Evil in me

/A bennem élő Gonosz/

Először csak egy érzés.

Különös,de erős kísértés.

Végzetes vágyat kelt bennem

S ép eszemet eltemeti menten.

Ártani,bántani,sérteni,tépni,ölni

Rombolni,bosszút állni,összetörni.

Szívet,lelket,álmot,ideált,

Múltat,jövőt,szenvedést,kárt.

Már nem vagyok ura önmagamnak.

A vak féktelenség magával ragad.

Düh,gyűlölet,bosszú és fájdalom

S szívemben fellángol a gyilkos ártalom.

Nincs más vágyam,csak ártani

Őt is nyomban a mélybe rántani.

Mert fájdalmat okozott nekem.

Sátáni tűzben ég a szemem.

Hol van az,aki voltam?

Már régen eltiportam.

Elsöpört mindent a káosz,

A kegyetlen,pusztító gonosz.

Ébredésem az első pofonnal várható.

S lelkem sikolya akkor jól hallható.

Édes Istenem,mondd:Mit tettem?

Azt hittem,csak visszaütöttem....

De ennél súlyosabb lett a seb...

Csak tudnám,mivel érdemltem

Ezt a bennem örökké élő sátáni lényt.

Én vagyok a leggonoszabb,aki valaha élt.

MENEKÜLJ A KÖZELEMBŐL!

Szólj hozzá

vers