2007. feb 14.

írta: mrdudo

Na boldog névnapot a Bálintoknak, meg a Valentinoknak!!! stb...

...nem szeretem valentin-napot... nemsok értelme van. Ha két ember szereti egymást úgyis sülve-fõve együtt vannak. Most február 14-én egy ajándék mennyivel különb egy máskor "csakúgy" adott ajándéknál? Én nem sok értelmét látom. Poén, hogy tavaly ilyenkor is volt pasija a Szaszának. hehhe.

Szerencsésen túléltem ezt a napot a suliban Osztályfõnökin a "BARÁTSÁG", mint olyan, volt a téma. Marietta hozott bevezetõ szöveget, ami ez volt:

Barát egy olyan személy, akihez bizalom, ragaszkodás és hûség fûz.

"Van-e még barátság a világon? Fiatal emberek azt hiszik van, de aztán megtudják, hogy amit barátságnak hittek, csupán pajtásság volt. A barátság sokkal bonyolultabb, fájdalmasabb és erõszakosabb kapcsolat mint a szerelem. A szerelem adni és kapni akar, a barát csak adhat. Barátság ebben az értelemben ahogy két ember kézfogás és ígéret nélkül, egy életre jótáll egymásért."

Hát itt meg lehet vitatni hogy ki mit gondol errõl... Szerintem van benne valami. SÕT


Továbbá most nézem a South Park Bárányhimlõs részét. Háátt Ez KurvaJó Tiszta röhej!


Nincs kedvem leckét írni... Huh méxerencse hogy nem is kaptunk sokat. Áááh most nem tudok mit kitalálni, de van kedvem írni... Sokminden jár a fejemben, de egyáltalán nem összefüggõ mondatok... Mindjárt betelik a szürke csík, szal nemártana vágólapra másolnom a szövegem... Hmm majd frissítek.. Ok már újrakezdtem. Hajjajj... De sok a probléma... Hazajött fater köszönt... szokott... hehehe. Jajj de fáradt vok... Inkább hagyom is ezt... Apám megkérdezte hugit hogy mikor jönnek a törökök (mindig a törivel zargatja szerencsétlent) erre Szilvy ilyet beszól: még csak tervezgetikhehehehhe

Szólj hozzá

kép beszámoló apu