2007. feb 22.

írta: mrdudo

Nah hát hu! Ma elég sokminden történt!!!

Elsõzör is megírtuk a negyedik grósztesztet... Te jóúristen!!! WWááá de parázok az eredménytõl.... Na mindegy.. ezzel végeztünk délre, elmentünk KP-be negyed órára, aztán elmentünk Szaszával a Kossuth utcai kozmetikushoz piercinget csináltatni. Ott csinálták nekem is! Timi nagyon érti a dolgát! Igaz elég sokat késett, de az már részletkérdés... Szaszának odaadtam a piros piercingem,most az nála van. Meg majd elviszem neki a bõrfertõtlenítõmet is. Szal átszúrták a hasát. Hogy fosott basszus. Naszóval ez után elmentem vissza Frankelba, hogy megírjam azt a nyamvadt fogalmazást magyarra, amit énekkar ideje alatt írtunk. Fél 3tól negyed 4-ig. Fél 4-re mentem Diához fodrászolódni. És most fekete melírom vanTök fassza!!!


Jah... Kedden úgy összebalhéztam anyámmal, hogy 3 napja nem szólalt meg, de ma megszólalt. Huuu esküszöm mégegyszer a pokolra kíván megkeserítem az életét....

Várja már hogy férgek rágják a testem...

Várja már, hogy megkeserítse életem...

Pokolra is kívánt, hátha mást nem aakkor valószínû hogy ki akar készíteni idegileg. Jól halad. Nemtudom akkor én minek vagyok, ha csak felbaszom. Eszem faszom megáll rajta! Nem állom meg mégegyszer ha mégegy ilyen istenkáromlást mer rám mondani, akkor tényleg megszûnik tér és idõ és énn...... Én a tettek mezejére lépek.

De én túl értékes vagyok ahoz, hogy miatta meghaljak!

Majd... majd visszakapja! Belerúgok én még...

Szólj hozzá

beszámoló düh