2007. feb 24.

írta: mrdudo

Nah, a mai napom az full jó volt. Azaz a tgenapi, mert már szombat van 1:54. Ma itt alszok Cicusnál. Háát az kéremszépen úgy volt, hogy kezdem az elején. Azaz, hogy elmentünk KP-ba megint. Elindultunk buszmegbe Lovassal meg Lacival közben meg végig AZON A TITOKZATOS 6 PERCEN járt az agyunk. Hehehehe Szóval hazajöttem, aztán 3/4-ed 3ra mentem is vissza a csitóhoz, mert jött vissza a Szasza, és elmentünk kószálni mindenfelé! Többek között a Zrínyi utcai játszótérre is És kitaláltuk, hogy mi "Eszendések" vagyunk Ez a mi saját stílusunk annyira jÓóÓóÓ. Naszóval ezután elmentünk kisrákócziba, ottan ültünk a jó meleg öltözőben vagy fél órát mire Nelli megérkezett. Jól megszivattuk szegényt, hogy Szasza terhes, pedig csak a piercinget mutattuk meg neki, amit Szocz tegnap lövetett Az én piros piercingem van msot bent neki de sajnos nem nézhettem meg ahogy átszúrják

Mindegy. Szal eljöttem tánc kezdetekor, mert ugye msot reform van, és nem lehet bemenni órára. Szal ez van. Hazajöttem

és Most kezdődik az ittlétem története, azaz:

feljöttem MSN-re, Cicussal beszélgettem, és kérdezte hogy van-é szemöldökcsipeszem. Mert ha van átugorhatok vele. Osztán gondoltam elhozom a Medencebulis DVD-t is. És még ezt meg azt meg amazt... Aztán elmentünk a Starlight-os karaoke partyra. Ez ott volt a 6-os busz kiindulóhelyével szemben. Két éves a Starlight Ezt ünnepeltük, de én megmondtam, hogy nem fogok énekelni, mert akkor összetörnek az ablakok. de Cicusnak rohadt jó hangja van Szóval közben megbeszlétük, hogy itt alszok, és meg is lett engedve, szóval msot igy vagyok itt. Amúgy még itt van Gina is, de már alszik, mi meg Káma Szútrát nézünk hajjajj a rosszkislányok mi? Kurtizáán!!

Szólj hozzá

beszámoló