2007. már 04.

írta: mrdudo

Te jóisten!!! Nelli!! A névnapod nem volt gyenge!!!! Ez keggyetlen.... Nemtom hogy aztmondjam-e hogy jó volt vagy azt hogy rossz, mert nemtudom eldönteni... De hogy hogy lehet valaki ennyire passziv!?!?!? Ez beteg ez az ember.... Mindegy! A szo,bat estéhez ennyi a véleményem aki ott volt (Szasza, Nelli, Viktorka, Dia + én) az tudja hogy mi volt...

Hozzáfűznivalóm a Giorgioban töltött időszakhoz: az új Kolos-style kibaszott jó!!!!


Ma volt fellépésünk Szexárdon!!! Fruzsi, Zsófi és én táncoltunk! Ez egy pici vendéglőben egy 50. szülinapi bulin volt. A táncparkett elég pici, elférni még egyedül is alig tudtam, 3-an egyszerre meg aztán pláne! A műsor ugyanaz volt mint a toyotás partyn, hogy egy közös improval nyitottunk, aztán Zsófi >>> én >>> Fruzsi és egy közös zárás. Viszont kértek egy csomó ráadást, ugy elfáradtam bazz!!! Még a víz is csorgott rólam!! Majd rakok fel képeket!!!

Szólj hozzá

beszámoló