2007. már 07.

írta: mrdudo

Hááát ezen a képen mindig jót röhögök!

Szinte hallom ahogy beszél:P

"Tessék... Itt van" -mondja elcsukló hangon.. De mégis hogy örül neked.. "Nekem nem kell.. Vedd el, a tiéd! Tiéd lehet, nincs rá szükségem.. Na gyerünk mááár! NE kéresd magad...!!! Neked adom! Tessék. Nyújtsd ki a kezed. Kicsit még csöpög.. (szépen letisztogatja) Nembaj, hasznát veheted. Nem ebbe haltam bele. Itt van na tedd el, tényleg hasznát veszed még egyszer... A máj hasznos... Látod? Innen vettem ki, nézd meg! Itt ez a nagy lyuk, és ott bennt az meg.. Azt nemtudom mi, de nehéz volt lefejteni róla. De nem fájt... Érted tettem, el kell hogy fogadd! De tényleg. Szeretlek, hát a májunk is szeretni fog......! Fog, de én már többé nem... Ez az egy volt bennem, és csak rád hagyom. Ez az egy ami megmaradhat belőlem miután meghaltam... Csak ez. Nézz rám. Most haltam meg. Gondolnád hogy ez a máj már halott? Rosszul tennéd.. Él! Nézd hogy dolgozna... De nincs mivel. Bennem már nem működne. Ezért adom neked. Szegény fázik... Na gyerünk! Tényleg hasznos dolog egy plusz máj az ember raktárán........"

Huuhh ezek milyen beteg gondolatok...

Szólj hozzá

kép morf