2007. már 12.

írta: mrdudo

AHOY!!!!!!!!

MMMAAA SSZZÜÜNET!!!!!!!!!!!!!

Reggel ugy döntöttem bemegyek a városba, veszek ezt-azt, meg a hugom úgy is itthon hagyta a matek-cash-tszal el kellett neki vinni. Csörgettem Szaszát hogy bejön-é városba, de nem vette fel, ezért gondoltam mjad visszahív. Hát már buszon ültem mikor hívott. A 3/4-ed 12-sel mentem be városba, addig megbeszéltük hogy majd felhív megint hogy mikor jön be. Mondom ok. Elmentem dm-be, Utána meg bementem Központiba. Félre bent voltam, aztán sétáltam a folyosón fel s alá, várva csengetést. Aztán kijöttek a 8/b-sek, aztán a 7/a-sok, a 7/b-sek és a 8/a-sok is. Időrendi sorrendben. Akkor odaadtam Szilvynek a pénzt, és üdvözöltem a másik hugomat, Nellyt, és lementem vele a földszintre, meg minden. Feljött a nép, felmentem énis, vártam Hajni nénit, és befizettem a képet ÉÉÉSS BEÜLTEM ÓRÁRA. Aztán elmentem a canonba patroné, majd a helyi buszmeg felé vettem az irányt, amikor Szasza megint hívott, hogy jön a fél 3-assal Bajára, szóval 3/4-ed 3ra legyek a nagybuszmegbe. Ez volt 3/4-ed 2-kor. Ok mondom ugysincs jobb dolgom leülök a buszmegben. Leültem az árnyékba az egyik kirakatba, Ültem ott fél órát, de hűvösnek bizonyült ezért átmentem szembe a napra, ott meg majd megsültem de inkább melegbe leszek mint hidegbe. Szasza itt is volt 3/4-edre, aztán ettünk egy fagylajtot (ami amúgy fagylalt, demost jó igyis). Aztán elmentünk Dérykertbe HINTÁZNI De mire odajutottunk volna, jött egy zsémbes nő, aki... háát igen. Ezután elmentünk szigetbe hátha ott találunk hintát. Volt is, utána megnéztük -volna- Szabika fociedzését, dehát nem votl ott, szal ellógta valószinüleg az órát. Na mindegy. Elementünk a rossmann fölötti kinaiba, és vettünk napszemüveget, aztán Galéria cukrászda és 5órai sütizéshihihi Aztán vissza Dérykertbe, de akkor mégtöbben voltak ott mint mikor eljöttünk, ezért elbattyogtunk a Baráig, ahol megálltunk egy jáccótérnél ahol csak egy hinta volt, de osztoztunk szépen. Kiveséztünk egy-két témát. 3 embert legfőképpen egy érdekes témábanhehehehe Aztán Szasza hazament a fél7-essel. És most itt vagyok...

Szólj hozzá

beszámoló