2007. már 27.

írta: mrdudo

"... Nem hallod mit mondok?? Szeretlek!! Ne tedd ezt, nem kell hogy ezt tedd, csak kérlek ölelj át utoljára..! Miért hallasz meg mást előbb mint engem? Miért választottad lelked kielégülését a testedé helyett? Miért nem engem akarsz?....tudom... ez csak egy hangfoszlány az üvöltésben. Dübörgő szívem egy másikhoz szólna, aki most süket. Nem hall a szíve... Édes és csábító sziréni énekekkel körbefonta önmagát, mintha selyemfátyol volna.. De oly sűrű akár az éjszaka, amiben elvesztem.. Nem emlékszel rám! Nem emlékszel de miért?? ..szeretlek.. Hallj meg kérlek!! Halld meg szavam! Vagy haljak bele a hiányodba? A magányba.. Csak érted, miattad, de veled soha... Mert te elfelejtettél. S nemtudod ki vagyok... Nevem csupán halovány bejegyzés emlékeidben... de miért....?"

 

Amynak írtam!!!

Szólj hozzá

kép emo írásaim