2007. ápr 17.

írta: mrdudo

Nemsemmi volt a mai délutánom!

Hazajöttem, elmentünk boltba oszt csá! Negyed 6-kor elindultunk Adryhoz táncra, nagykapu nyitva: Archi jön velünk. természetesen Adryig el. Hurrá! Én meg persze automatikusan arra gondoltam, hogy ha eltününk az ajtó mögött akkor a kutya hazamegy, mert általában úgy szokott, hogy hazamegy, ha bemék valahova. Erre megvárt! Hát meg kell zabálni a drága szivemet!! Képes volt és ott ült mássfél órát és megvárta hogy kijöjjünk De éédes Istenem de aranyos


Hazajövök, hugom közli hogy nézzem meg a blogot. Hát eszem-faszom megáll!!! Az előző bejegyzésből közel 65 kommentet töröltem ki!!! Nem kéne elbaszni az "örömöm" Ciro meg Szilvy!!! Örülnék ha Ciro te nem bunkóznál Szilvy te meg tudod...
Ciro te nagyon.... uuh... de nagyon véged lesz pedig sezrintem nem ártottam neked Nemtom hogy mér pont engem jó baszogatni ha bajod van De erre ráfarax/faragtál de kibaszottul.

Szólj hozzá

beszámoló