2007. ápr 21.

írta: mrdudo

A zsiráf apuka elhatározza hogy elviszi a fiát inni.

Így hát elmennek a szavannán lévő kocsmába.

Isznak isznak, minek végeredményeképpen a zsiráf apuka beesik az asztal alá.

Ezt meglátva odamegy a csapos - a hiéna - és így szól a zsiráf gyereknek:

- Na, látom apu ma jól beivott!


- Igen-igen, de nem puma, hanem zsiráf...



Egy asszony egy kisbabával elmegy az orvosi rendelőbe.

Az orvos megvizsgálja a babát, megméri a súlyát, és megállapítja, hogy

egy kicsit soványka.

Megkérdezi a nőtől:

- Anyatejet vagy tápszert eszik a baba?

- Anyatejet.

- Akkor legyen szíves derékig levetkőzni - kéri az orvos.

Megtapintja, megnyomkodja a nő mellét és megállapítja:

- Érthető, hogy nem lakik jól a kisbaba, hisz önnek nincs is teje.

- Nem csoda, mert én a nagymama vagyok.


De örülök, hogy eljöttem.
 
Egy gróf új inast akar felvenni.

Jön is egy jelölt, aki mintha a tükörképe lenne.

Gúnyosan megkérdi a legénytől:

- Mondd, nem volt az anyád a családunknál cseléd?

- Nem, de az apám tizenöt évig volt a kedves édesanyja kocsisa.
 
Kétüléses repülőgépen utazik egy nő, amikor a pilóta váratlanul 

szívrohamot kap és meghal.

A szőke belekiabál a rádióba:

- Torony, segítsenek, bajban vagyok! Meghalt a pilóta!

- Nyugalom hölgyem! - jön a válasz a toronyból - Először is adja meg a

magasságát és a helyzetét!

- 165 centiméter vagyok és itt ülök a pilótafülkében
 
Házaspár utazik a buszon.

A férj nyújtogatja a nyakát, hogy az előttük álló csinos nő bájaiban gyönyörködhessen.

Az meg hirtelen hátrafordul és hatalmas pofont lekever a férfinak.

- Mit képzel maga csirkefogó? Hogy merészel csipkedni?

Gyorsan leszállnak a buszról, a férj elvörösödve mentegetőzik:

- Esküszöm, nem csíptem bele abba a nőbe!

- Tudom, én voltam - mosolyodik el a feleség
 

Szólj hozzá

vicc