2007. ápr 22.

írta: mrdudo

Elmegy a Józsi a paphoz gyónni.

- Te vagy az, Józsi fiam? - kérdezi a pap.

- Bizony én, atyám.

- Hát mit vétkeztél már megint?

- Paráználkodtam, atyám. A falu egyik legledérebb asszonyával háltam.

- Teremtőm! Csak nem Bíró Marissal?

- Nem, nem, atyám, ne is kérdezze!...

- Akkor csak Tóth Kata lehetett az.

- Nem ő volt, de ne is kérdezze, atyám, nem mondhatom én azt meg.

- Ej, hát csak nem a traktoros Juhász Janinak a felesége, Klára?

- Nem, nem, atyám, ne kínozzon, csak oldozzon fel, kérem!

- No, jól van Józsi fiam! Mondj el 10 miatyánkot, és tartsd távol magad a bűntől!

Ezek a nők csak a pokolba vezető utat jelölik ki számodra.

Józsi következő útja a kocsmába vezet.

A kocsmáros mindjárt meg is kérdezi:

- Láttalak a templomból kijönni. Mi járatban voltál?

- Tippeket gyűjtöttem.
 
 
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá

vicc