2007. ápr 30.

írta: mrdudo

Nah ..... most itt ülök és parancsot kaptam h írjak vmit a blogjába...v'on kiébe?XDXD...aki kitalálja kap egy csokit xd
nah..szóval ez most itt csimpaszkodik a hátamon és nem veszi észre h szomjas vagyok... és tömi belém acsipszet xD az az egészben a jó h Zanzibart hallgatok...ql
aztán most betoppan Ciro is...xD nah fasza... hárman vagyunk ... jajaja... és még midnig senki se hozott nekem inni xD
egész loller napom volt yvettel voltam CITY-be ( xD) szokásos..nemtom mi volt ott a hídnál de az emberek non néztek vmitxD lenézünk és mi volt ott? SEMMI XD
 Most meg itt Ciro#1 pofázik h mit pofázok xD há kapja be...de legalább megmutatja h h kell  bluetooth-t használni...há okosabb is leszek xD
 unatkozok.... na jó mostmár nem...   meg hozott is az aápám egy dvd-t "kör 2" aszongyák h vmi irdatlan szar xD kiváncsi vok....kéne nekem egy zenexD
Depresszió - Hagyjatok bízni...akinek meg van szóljon xD lehet jelentkezni ---> goldcsirke@hotmail.com .... FONTOS :D .....kössz xD nah a jóbol is megéárt a sok szóval nem írok többet xD.... na jónem egózok :D XD csőváz szalonna

Szólj hozzá

szilvy