2007. máj 02.

írta: mrdudo

Egy kicsit a mai napról is:
Ma az első két óránk Komm1. volt, alig kaptunk házit. 3. Gramm lett volna, de tanár sehol 8) becsöngetés után 9 perccel már tanaxunk h vajon hol lehet, de hát sehol sincs, tratsparty és zenehallgatás folyt. köv, negyedkor már igazán aggódtunk, hogy talán még megjelenhet a tanárnő, de nem tette. 30-kor elmentünk Simonnal és Petrával megnézni h hol van Paplauer. Hát nagy boldogan közölte hogy nem ér rá bocsi, maradjunk csendben xD Há' oké8) meglesz. Szal visszamentünk, És SimonTomival letelepedtünk a tanári asztalra, aztán megszámoltam a golyókat a hátába', és megmasziroztam. Aztán osztályfőnöki, aztán Tan-tan... jah t-t előtt is meg kellett maszirozni, azt hittem ottt alszik el xD
A hatodik óra, azaz a Sprache elmaradt a ballagás miatt. 3/4ed négykor már ott kellett állni a sorfalnak teljes harci-díszben (matrózblúz stb). Na de Szasza ha hazamegy Vaskútra, akkor nem ér vissza 3/4edre, ezért se matrózblúz, semmi. Elmentünk hát Sadzsinához, hogy adja kölcsön,d e csak az apja volt otthon, sebaj, mert mexereztük a cuccost. Aztán itthonról anyu bevittminket suliba, aztán 10percnyi sorfalkodás után triszék elvittek engem vissza Sadzsiékhoz, és visszavittem a matrózblúzt, és ott voltam kb 6ig, aztán anyu hazahozott és most meg már ezt írom... Hehhe tökjo!
Jah itthon a Szilvynek volt ám frizurája xD

Jah és mára kölcsönkaptam S.Tomi karkötőjét

Szólj hozzá

kép én szilvy