2007. jún 01.

írta: mrdudo

Szégyen a futás, de...
...hasznos!4 (11%)
 
...leszarom!11 (29%)
 
...hülye aki nem fut!3 (8%)
 
...én nem szégyenkezek!6 (16%)
 
...minek kéne futni???14 (37%)
 

 

Na íme a szavazáslezárva.  De sok a bátor ember xD én is erre szavaztam volna Mondjuk alig hagyták le a leszarom-ra voksolt népet

 


Na kezdjük szépen a mai nappal. Ez sem volt piskóta. Tehát a napi történések kronológiai sorrendben:

1.: Végre megin voltunk Dezsöövel hintázni, ki hozta magával a Nellyt meg a Kamyt, és még Anyett is csatlakozott hozzánk Dénes elkérte az övcsatomat.

2.: Miután végeztünk, kiálltunk Szooczcal a KP sarkára a buszmegbe Kamyval. hát a nyamvadt 6os busz csak nemjön, hát aztán eccercsak ara vetődik a 81-es busz. Alapból gyanus volt, hogy a megszokott 3 busz helyett kb 5-6 indult el a Déry sérányon... Osztán mondja a sofőr, hogy mától új a menetrend, másfele megyen a 6os.. Hát fákkk!! Szegény Kamy megsínylette általam a 6os busz átkát.

3.: Gyalog mentünk hazam hogy jó nagyot köphessünk.

4.: Szaszáék táncórája: volt bent Anett, hogy lesz valami divatbemutató show, ahova kell szerválni még csajokat. Hát persze, hogy az egyik én lettem. Szóval most halfőzőn (vagy mikor) velük is fel fogok  lépni. ÚÚristen! Hogy én ilyen táncot táncoljak.. Ebből nemtommi fog kisülni

5.: DANN(aztán): akadt egy kis szöktető akció Judit számára, mert volt egy kis balhé óra után egy kettős játék miatt.Aki ott volt tuggya, aki meg nem annak nem is fontos...

6.: Méénk ki Szaszával és Tamással a hintához, közben megbeszéltük, hogy mi lenne ha ott aludnék holnap. Hát ok.

7.: Palika hív, hogy tuti lesz Csátalján fellépés, van plakát. Tökjó, hogy előbb van plakát, minthogy megbeszéljük... Na mindegy

8.: hintáztunk

9.: eljöttem haza

10.: itt vagyok, és az új MSN nevem:

"A Csongoroskezű emo-szerzet"

 

Szólj hozzá

szavazások