2007. jún 17.

Depresszió - Néha

írta: mrdudo
Depresszió - Néha

Voltam már én is a legjobb valakinek és fordítva
Aztán meg az ajtót basztuk egymásra úgy ordítva
Mintha egy pillanat alatt felégett volna a világ
Pedig ez csak bennünk történt, de ami megmart igazi láng.

Talán még tudnék hinni a valódi mesékben
Hogyha akarsz és tudsz győzz meg, vagy szimplán csak érts meg.

Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

Mert Néha Szar Egyedül Néha

Köszönöm, hogy mellettem, és velem van sok jó ember
Remélem, hogy viszonozni tudom nekik én is ezerszer
Hogy tőlük mindig félig megteltnek érzem a korsót
Nem vagyok beteg, elveszett, csak néha egy-két dolgot...

Másként látok, hogy ezzel önmagam lehessek
De nekem is kell egy társ és, hogy igazán nevessek

Szólj hozzá

kép dalszöveg goth Depresszió