2007. júl 11.

Na Cö-ö mit fog csinálni 8P???

írta: mrdudo
Na Cö-ö mit fog csinálni 8P???

Mit fog csinálni Cö-ö a szomszéd recsegős, viharjelző békájával?
Ledarálja. 34 (63%)
 
Összekaszabolja. 4 (7%)
 
Megeteti a tengerimalaccal. 6 (11%)
 
Vagy belefojtja a medencébe. 4 (7%)
 
Vagy legurítja a lépcsőn. 2 (4%)
 
Kenyérre keni. 4 (7%)
 

 

 

Na végre lezártam a szavazást. A legtöbben arra voksoltatok, hogy ledarálom. ÉÉéés milyen  igazatok volt, mikor midnig is azt mondtam (persze csak Csongor után) hogy ledarálom azt a kibaszott  békát. De mostanában alig hallani... Vagy cska nem vagyok itthon este.. hihi... További eredmények.. hmm.. Arra gondoltam emgvárom amég megmásítjátok az eredményt, és nem lesz hótversenyt, de erre rábasztam . 4-en szavaztak az összekaszabolásra, a medencébefolytásra és a kenyérre kenésre. Na de tökjó Hát... Van elég béka, megoldhatjuk A tengerimalacos részre viszont ti basztatok rá kedves olvasóim, mert azok vegetáriánusok.. MMUUHAHAHAHAHAAA!!! [<< sátáni kacaj].  Osztán... legurítás a lépcsőn... A fenébe, hogy tudnak ugranni. Na  nembaj, majd oda szxalagozom a lábukat a hasukhoz MEGOLDOM!!

Szólj hozzá

szavazások